Sõbralik soovitus: minge ESTOle Riias
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
Meie elu08 Mar 2004 07:34
Mis klubi see ESTOle on? Kas see katab ka transpordi. Viimasel estol vist olid tegelased, kel olid igasugu patendidid ESTO nime peal. Kas see on üks privaat klubi? Olen kuulnud, et seal oli suur segadus, oli vist rahad ära laristatud, keegi ei tea kuhu $120,000.00 kadusid. Olen kuulnud, et on olemas Estonian Canadian Festivals Foundation. Palun, keegi, selgitage!
Torontolane08 Mar 2004 07:55
Eelmise Esto raamatuid ei ole veel, kuuldavasti revideeritud.
Tõesti! Kuhu raha kadus?
Samuti, pole New York'i Esto raamatuid revideeritud.
Arvaksin, et nende Estode juhatused tahaksid oma nimesi klaarida sellega, et näitaksid täpselt ära kuhu raha kadus.
Seniks on, kahjuks, kõik umbusalduse pilve all.
abi08 Mar 2004 07:57
Büroo juhataja ehk saab aidata?
eesti poeg.08 Mar 2004 14:16
ESTO-d mis on roteerunud korras toimunud suuremates väliseestlaste linnades, on olnud omal ajal väga edukad. Nüüd on olukord märksa muutunud; nimelt oleks vaja keskenduda nende väiksemate eesti kogukondadele, mis asuvad Euroopa ida serval....kus entusiasm on suur, kuid majanduslik järg märksa nõrgem võrreldes nende asukohtadega, kus varem on toimunud ESTO Päevad. Arenenud riikide majanduslik tase on "uimastanud" palju väliseesti noori hoopis loobuma oma juurtest ja eesti asja ajamisest oma asukoha maal, kuid seevastu on aeg kätte jõudnud kaua oodatud eestluse "ärkamiseks" just nimelt sellistes endistes ida-euroopa sots riikides...just sinna tuleks ESTO korraldajad oma vaeva ja lootust suunata. Õigesti teevad, et liiguvad tasapisi ida suunas...veel parem oleks kui eelseisvast ESTO-st hakkaksid mitmete inimeste mõtted liikuma üldse Eestisse ümberasumise heaks...
eesti tütar09 Mar 2004 07:26
Eesti Poeg saab täiesti aru ESTOde ideest. Eestlaste keskused kõikjal vajavad toetavat impulssi. Küünilisusega pole vaja hrjutada meie ühisele eesmärgile pürgimusel. Viimase ESTO lõpetamata finantsiline aruanne ei peaks olema takistuseks järgmise ESTO osalemisele.
tütrele09 Mar 2004 07:46
On küll tähtis.
Kuidas usaldame Estodele ühiskonna raha, kui me ei tea kuidas seda kasutatakse.
Peab olema "accountability".
(juhatus vastutab raha eest millega teda on usaldatud - peab tõendama hea peremehelikkust)
Soovin Riia Estole head kordaminekut - kuid palun, leiame lahendust eelmistele.
IRW10 Mar 2004 01:40
Nõus eelneva kommentaariga. Accountability!
aumees10 Mar 2004 14:27
Aamen... nende kahe viimase kommentaarile!
siil10 Mar 2004 15:24
Igale siililegi on selge, et suurimat raharöövi ei ole viimase ESTO ajal toime pandud. Siis ei oleks ju toimunud mitte kui midagist. Siis oleks ainult "raha röövitud" ja kõik üürid ja kulud maksmata jäänud. Siiani ei ole ju ühtki võlanõuet esitatud, mida polegi ju olemas , mis maksmata jäänud. Tegemata on ainult kukesamm ja see ka ainult siin isiklike jonnide ja kangekaelsuste pärast, sest igaüks on ju "maru tähtis sell". On ju nii!!! Aga siiski ju tahaks teist eestlast kohe lõunaks sööma hakata ja kui maru põnev kui ikka mõni röövel ka pundis oleks ja veel ka avastatud oleks! Kas mitte? Peaasi et ise olen puhas puhtaimast sell, kes vaevalt üle noatera on teiste nokkimisest ja narrimisest pääsenud. Põnev jällegi! Nii et edasi KENTUKI poisid!
Anonymous11 Mar 2004 06:28
Seadus nõuab, et teatud ajaga on organisatsioonide raamatud revideeritud.
Kuidas me teame, et kõik võlad on makstud?
Kuidas me teame, kas raha jäi üle või oli defitsiit?
Kuidas me teame kui palju keegi sai millegi eest makstud?
Kuidas me oskame tulevikus tegutseda, kui me ei tea mis juhtus õieti või valesti endistel kordadel?
Meil, kui selle ühiskonna liikmetel kelle valduses Esto tegutseb, on vajalik neid asju teada!
Accountability!
arvaja11 Mar 2004 07:15
Niipalju kui mina asjast kuulnud olen (ma ei olnud ise otseselt Estoga seotud) on peamine probleem mitte esto2000 keskorganisatsiooniga, vaid just allorganisatsioonide korraldatud üritustega. Mitmed allorganisatsioonid ei ole siiani esitanud aruandeid, vaatamata kordavatele arupärimistele ja seega on ka üldine aruanne tegemata. Kui see tôele vastab, siis vôiks esto2000 keskorganisatsioon need allorganisatsioonide nimed avalikustada, et kelle taga kogu see asi siiski seisab. Aga kui mu jutt siin tôele ei vasta, siis vabandan.
Anonymous11 Mar 2004 07:22
Olen sama asja kuulnud ja nõustun.
Kutsume need esile, kes ei ole oma kohustusi täitnud.
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.