Iraagis hukkus Eesti sõdur PM
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
kaastunne omastele01 Mar 2004 14:13
Vabamüürlasest Bushi imperialistliku ja rahaliselt omakasupüüdliku poliitika tulemusena on taas üks eesti mees maailmas vähem... Tahaksin küsida: kas ikka on nii väga eesti asi osaleda sellises moraalitus ja räpases sõjas araablaste vastu. On ju ka palju muid nii-öelda ebanormaalseid riike, millest USA-l pole ei sooja ega külma kuna seal pole NAFTAT! Kõik me ju teame, et kättemaksuahel aina paisub ja üha suuremasse ummikseisu Bushi poliitika jõuab, olles nüüdseks tapnud juba ühe süütu eesti mehe! Olen ise küll parempoolse maailmavaatega, kuid näen just praeguses USA provokatiivses poliitikas paljude hädade põhjustajat.
tom02 Mar 2004 00:09
80 % eestimaalastest oli Iraagi sõja vastu. Valitsuse otsus oli liituda agresioonisõjaga. Kahjuks maksavad selle otsuse vilju maksumaksjad. V 10 allkirjastamisel tehti viga mida oleks ju saanud parandada, kui selgus, et sõja ettekääne oli tühipaljas vale. Siis pidanuks EV oma sõjamehed Iraagist välja tooma. Näiteks saatma Afganistaani terroriga võitlema. Kurb, et valitsus lollitab oma kodanikke kuni viimase momendini populistlike loosungite ja kulunud pooltõdedega.
Aga...02 Mar 2004 17:34
...ikkagi on tõsiasi, et nii see sõdur kui ka teised, kes viibivad Bagdadis on läinud siiski sinna vabatahtlikena. See on nende enda valitud töö, mille eest nad ka palka saavad. Seega on muidugi kahju noore mehe hukkumisest kuid...sõda on sõda.
Mingil juhul ei kiida ma samas heaks USA poolt Iraagi okupeerimist, sest just seda see ongi! Paraku aga on tõsiasi seegi, et Eesti oma julgeoleku tagamiseks on nö. lausa sunnitud taolistestki operatsioonidest osa võtma. Kahjux!
mati pungas03 Mar 2004 08:49
Eesti sõduri langemine Iraagis on tähenduslik.
Palun lugejal meenutada neid - 110 Briti meremeest, kes hukkusid 1918-1920 aastatel Eesti Vabadussõjas Balti meres, kui Briti eskaader oli abiks Eestile iseseisvuse saavutamisel!
Mille ja kelle nimel langesid need Briti sõdurid? - Eks ikka Eesti vabaduse nimel!
Mille nimel läks minu isa 1918-1920 a soomusrongil venelaste vastu ning minu isa kaks venda ratsaväes samuti rindele olles vaid 18., 16.,15.-aastased. - Eesti vabaduse nimel!
Ühe eelneva kommentaari-sisene räuskav toon USA presidendi Bush`i vastu on taunitav ja häbiväärne.
Küllap selle räuskaja vanaisa või lähedased olid ka 1918-1920 ning 1940-ndatel "nahahoidjad" ja peitusid naiste selja taha kui tuli rindele minna.
Eesti Vabariik ei peaks olema "nahahoidja" nagu see kisakõri, vaid väärikas koalitsioonipartner teiste riikide peres koos rõõmude ja muredega.
Lugupidamisega
kodu-eestlane ja viie-lapse-isa
Mati Pungas


mati pungas03 Mar 2004 08:50
Eesti sõduri langemine Iraagis on tähenduslik.
Palun lugejal meenutada neid - 110 Briti meremeest, kes hukkusid 1918-1920 aastatel Eesti Vabadussõjas Balti meres, kui Briti eskaader oli abiks Eestile iseseisvuse saavutamisel!
Mille ja kelle nimel langesid need Briti sõdurid? - Eks ikka Eesti vabaduse nimel!
Mille nimel läks minu isa 1918-1920 a soomusrongil venelaste vastu ning minu isa kaks venda ratsaväes samuti rindele olles vaid 18., 16.,15.-aastased. - Eesti vabaduse nimel!
Ühe eelneva kommentaari-sisene räuskav toon USA presidendi Bush`i vastu on taunitav ja häbiväärne.
Küllap selle räuskaja vanaisa või lähedased olid ka 1918-1920 ning 1940-ndatel "nahahoidjad" ja peitusid naiste selja taha kui tuli rindele minna.
Eesti Vabariik ei peaks olema "nahahoidja" nagu see kisakõri, vaid väärikas koalitsioonipartner teiste riikide peres koos rõõmude ja muredega.
Lugupidamisega
kodu-eestlane ja viie-lapse-isa
Mati Pungas


IRW03 Mar 2004 09:03
Aga... kommentariga 100% nõus. Täpselt nii see ongi.

Härra Pungas, kui keegi kritiseerib Bush'i see ei tähenda veel seda et tema või ta vanemad on argpüksis. Sul võiks nende sõnade eest häbi olla.
Vabaduse Eest03 Mar 2004 09:42
IRW - hr. Pungas kostab nagu auväärt Eestlane!
Elame, tänu Jumalale ja julgetele vabaduse eest võitlejale, demokraatlikul maal (nii siin Kanadas, kui ka Eesti Isamaal) ja see lubab meile võimalust mitte nõustuda meie riigimeestega või teiste kommenteeriatega.
Ma ei nõustu Iraagi sõjaga. Ma ei nõustunud Vietnaami sõjaga. Üldiselt, ma ei nõustu sellega, et inimene tapab teist.... Aga see on idealistlik mõtlemisviis.
Kui ei oleks vapraid mehi ja naisi, kes on nõus vabaduse eest võitlema (kas omal maal või seal kus oma maa valitsus saadab), siis kus me praegu okeksime?
Minu perekonnas on ka olnud vabaduse ja demokraatia eest võitlejaid.
Au nendele, Au Eesti Kaitseväele ja Au langenud Kaitseväelasele, Andres Nuiamäle ja tema leinavale perele!
IRW04 Mar 2004 06:01
Osalemine sõjas teades et see on ebamoraalne põhjendusega et meil on liitlasi vaja on ka omamoodi "nahahoidmine" ja omamoodi ebamoraalne. See et inimene julgeb välja öelda et see mis USA iraagis teeb on vale ei tähenda et inimene on argpüks. See on viimasel ajal üsnagi levinud nipp millest mul on juba kõrini - kui inimene julgeb sõna võtta kritiseerimaks USa poliitikat siis näidatakse näpuga ja öeldakse et näe, seal on inimene kes ei hinda vabadust ja on argpüks. Mõni inimene võiks endale selgeks teha et iraagi "sõda" ja eesti vabadussõda on kaks eri asja.
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.
SÜNDMUSED LÄHIAJAL

Vaata veel ...

Lisa uus sündmus