Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
Ma ei ole küll hästi teadlik mis valdava enamiku protestidejate vaated on, kuid olen kindel, et enamik ei ole ei kapitalismi ega turumajanduse vastu. Protestitakse neoliberaalse globaalse korporatismi vastu. Neoliberaalsel globaalsel korporatismil on palju ühiseid jooni Nõukogude Liiduga. Valitsused ja suured monopolid ajavad põhiliselt sama asja ning rahvas on võimust praktiliselt lahutatud. Viimane on ka fashismi üks tunnusjooni. Mõned nimetavad seda süsteemi "rigged capitalism" ja arvavad et liigume uue feodaalse süsteemi poole (super-rikkad ja võlgades pärisorjade massid mida kontrollitakse jõustruktuuride abil). Soovitan arvamusavaldajal vaadata rikkuse jaotuse andmeid viimaste aastakümnete jooksul ja küsida kas on millegi vastu protestida? Naiteks: http://www.businessinsider.com...
Ei ole mingit kahtlust et korrporatism viib paratamatult repressioonidele teisitimõtlejate vastu. Pretsedenditu jõustruktuuride kasv lääneriikides viitab selgelt sellele. Ma ei ole nõus artikli tooniga nagu oleks kümned tuhanded inimesed kes tänavale tulid kuidagi ignorantsed. Arenevat globaalset süsteemset kriisi vaadates ei tohiks kellelgi tekkida illusiooni, et see on parim mille inimkond on leiutanud.
Ei ole mingit kahtlust et korrporatism viib paratamatult repressioonidele teisitimõtlejate vastu. Pretsedenditu jõustruktuuride kasv lääneriikides viitab selgelt sellele. Ma ei ole nõus artikli tooniga nagu oleks kümned tuhanded inimesed kes tänavale tulid kuidagi ignorantsed. Arenevat globaalset süsteemset kriisi vaadates ei tohiks kellelgi tekkida illusiooni, et see on parim mille inimkond on leiutanud.
Võib alati loota Olavi tarkusele nendes küsimustes. Väga hea vastus tuli ka seekord-aitäh Sulle Olavi!
Olavi kirjutas:
“Arenevat globaalset süsteemset kriisi vaadates ei tohiks kellelgi tekkida illusiooni, et see on parim mille inimkond on leiutanud.”
Olavi, ilmselt ma vaevlen ignorantsuses. Ütle mulle, mis siis on parim süsteem, mis “inimkond on leiutanud”.
PS Sinu e-viidet arvestades (Business Insider), oled ilmselt arvamusel, et USA GINI ja Kanada ja teiste G20 omad on umbes samad. Oled briljantne… [i]lihtsalt briljantne[i].
“Arenevat globaalset süsteemset kriisi vaadates ei tohiks kellelgi tekkida illusiooni, et see on parim mille inimkond on leiutanud.”
Olavi, ilmselt ma vaevlen ignorantsuses. Ütle mulle, mis siis on parim süsteem, mis “inimkond on leiutanud”.
PS Sinu e-viidet arvestades (Business Insider), oled ilmselt arvamusel, et USA GINI ja Kanada ja teiste G20 omad on umbes samad. Oled briljantne… [i]lihtsalt briljantne[i].
TM'i mõtlejaskond kahaneb kiiresti nüüd et läänemaailma head töö võimalused kaovad!
Huvitav mis TM'i arvamused on paari aasta pärast?
"The bankers want us to think humanity has achieved a kind of Nirvana, the "end of history," a level of reason and sophistication that renders obsolete the forces that have caused war and suffering."
http://www.henrymakow.com/our_...
Huvitav mis TM'i arvamused on paari aasta pärast?
"The bankers want us to think humanity has achieved a kind of Nirvana, the "end of history," a level of reason and sophistication that renders obsolete the forces that have caused war and suffering."
http://www.henrymakow.com/our_...
Olavi! Aitäh! Nüüd on kõik selge. Oled nagu Jüri Lina-gi vandenõuteooria jünger (disciple of Conspiracy Theories). Pole vaja karta, et sina oma arvamusi muudad, sest faktid ei tähenda sinule ega sinu mõtlejaskonnale mõhkugi: asi seisneb teil lihtsalt vankumatus usus.
Oo, [i]by the way[i], paistab, et sul pole aimugi, mis GINI indeks on. Aga mis sellest? Sa targutad edaspidi niikuinii. Jaga oma “teadmisi” jugelt. Maxim kiidab sind taevani selle eest.
Oo, [i]by the way[i], paistab, et sul pole aimugi, mis GINI indeks on. Aga mis sellest? Sa targutad edaspidi niikuinii. Jaga oma “teadmisi” jugelt. Maxim kiidab sind taevani selle eest.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Toomas Merilo (00:26)
Well, well!
Minu kommentaar oli suunatud õukonnaajakirjaniku väite vastu nagu oleksid G20 protestijad kas kommunistid, või siis lihtsalt ignorantsed inimesed kellel pole muud teha kui protestida. Minu arvamus et protestijatel on õigus nõudes sotsiaalset õiglust ei mahu mõnele inimesele pähe. Vähemalt G20 liidrid on sellest selgelt aru saanud, mida tunnistas biljoni dollari kulutamine julgeolekuks. Kas on kellelegi saladus, et suurkorporatsioonid koostöös valitsustega organiseerivad grandioosseid pettusskeeme et väikesearvulist gruppi rikastada? Kui keegi seda konspiratsiooniteooriks peab, siis õnn kaasa. Maga edasi. Vaatan kurbusega kuidas Eesti end sellesse skeemi püüab sisse mähkida.
Minu kommentaar oli suunatud õukonnaajakirjaniku väite vastu nagu oleksid G20 protestijad kas kommunistid, või siis lihtsalt ignorantsed inimesed kellel pole muud teha kui protestida. Minu arvamus et protestijatel on õigus nõudes sotsiaalset õiglust ei mahu mõnele inimesele pähe. Vähemalt G20 liidrid on sellest selgelt aru saanud, mida tunnistas biljoni dollari kulutamine julgeolekuks. Kas on kellelegi saladus, et suurkorporatsioonid koostöös valitsustega organiseerivad grandioosseid pettusskeeme et väikesearvulist gruppi rikastada? Kui keegi seda konspiratsiooniteooriks peab, siis õnn kaasa. Maga edasi. Vaatan kurbusega kuidas Eesti end sellesse skeemi püüab sisse mähkida.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Olavi (10:40)
Noh Toomas, mina aga arvan et Jüri Lina (ja ka tema jüngrite) teadmised ajaloost on täpsemad ja mitu korda suuremad kui sinu.
Kas sa võiks olla nii hea ja kirjutad ühe raamatu oma ajaloo teadmistest ... siis me võime sinu tarkust võrrelda Jüri Linaga.
Kas sa võiks olla nii hea ja kirjutad ühe raamatu oma ajaloo teadmistest ... siis me võime sinu tarkust võrrelda Jüri Linaga.
Korruptsioon ja vandenõuteooriad ei ole päris identsed nähtused. Ma isiklikult ei arva, et vandenõuteooria on vajalik, et seletada, mis tänapäeval maailmas toimub. Toomas Merilo idee opponendile silt külg kleepida ja asja olemust segaseks ajada pole midagi uut. Ma ei saa sellisest vaenulikkusest aru. Minu isikuga pole ju reaalsusel palju pistmist.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Olavi (10:40), Olavi (19:58)
To: Olavi
Ära virise ja kiunu Olavi. Vandenõulase sildi kleepisid ise enda külge, kui sa Henry Makowi viite saatsid:
http://www.henrymakow.com/our_...
Muide, et ausa mulje jätta, võiksid mõne kontakt andme jätta nt oma nime.
Ära virise ja kiunu Olavi. Vandenõulase sildi kleepisid ise enda külge, kui sa Henry Makowi viite saatsid:
http://www.henrymakow.com/our_...
Muide, et ausa mulje jätta, võiksid mõne kontakt andme jätta nt oma nime.
Mina ei saatnud seda viidet. Pole seda isegi lugenud. Selle saatis keegi "Olavi 1 ... TM 0 29 Jul 2010 12:48" nime all.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Olavi (10:40), Olavi (19:58), Olavi (15:36)
Oletan et Olavi1 on Toomas Merilo pseudonüüm??
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Olavi (10:40), Olavi (19:58), Olavi (15:36), Olavi (17:43)
Absurd on väita, et "Olavi 1 ... TM 0 29 Jul 2010 12:48" on minu pseudonüüm. Mina seda ei kirjutanud.
Mina kirjutan oma nime all.
Mina kirjutan oma nime all.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Toomas Merilo (16:12)
OK, Sorry, Peace.
Olen ise enamiku konspiratsiooniteooriate vastu kuna nad on praktiliselt võimatud. Ma ei kannata näiteks ERSP-d nende juudivaenulikkuse tõttu.
Olen ise enamiku konspiratsiooniteooriate vastu kuna nad on praktiliselt võimatud. Ma ei kannata näiteks ERSP-d nende juudivaenulikkuse tõttu.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Olavi (10:40), Olavi (19:58), Olavi (15:36), Olavi (17:43), Olavi (17:46)
hah-no oled sa ikka naljahammas küll Toomas. Justnagu oma nime all kirjutet omab mingisugust suuremat ja tõele lähemal olevat staatust. Kui sinu arvamused oleksid kõik nii briljantsed nagu sa ise usud ja sellele vihjad, oleks kõik parimast parim. Aga asi on siiski sellest kaugel. Kõik mis siin ilmas toimub EI OLE HEA, ja mina ei ole valmis selle väitega nõustuma kui asjad võiksid paremad olla. Tuleb võidelda viimse poliitilise libahundi kõrvaldamiseni. Kõik.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Maxim (09:56), Maxim (04:27)
Most of us don't have the energy to sustain a discussion with the kooks - and especially, with the infamous freak, Maxim de la Trine.
Sõber, ega ei peagi vastu pidama, sest seda vastupidavuse võhma on teil niikuinii vähe, kuna te ise pole suutelised vandenõuteooriad tagasi lükkama. Teie kriitika nende vastu on lihtsalt tühi õhk mis kaob märkamatult, aga omapoolsed vastu väited pole teil kunagi olemas. Kuid paraku jah; ootame siiski kannatlikult edasi ja pole hullu-küll teie ise kunagi näete et vastaspoolel oli lõppkokkuvõttes ka mingi õigus oma arvamustele, ja mitte vähe!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Maxim (09:56)
Arvan olevat ennaltlik pidada neid kes nimetavad Jüri Lina ja tema mõttekaaslasi vandenõuteooria jungriteks lihtsalt ekslikeks - need inimesed lihtsalt TEEVAD OMA TÖÖD ... mis seisnebki ülemaailmse finasoligarhia pürgimuste valgustamist NAERUVÄÄRISTAMISES... Igaüks teenib oma igapäevast leiba nii nagu oskab või nagu tema südametunnistus lubab.
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.