Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
Kodukaitse loomine ja Eesti piirivalve taasloomine oli ligi 20 aastat Eestis tabuteema ja nüüd panid kaks meest oma pea vabatahtlikult pakule. Edu neile ja lähme kõik seda näitust vaatama!
Taasiseseisvumise juubelile mõeldes.
http://www.kesknadal.ee/est/uu...
http://www.kesknadal.ee/est/uu...
Veel näitusest:
http://www.hot.ee/es6pz/20.pdf...
http://www.hot.ee/es6pz/20.pdf...
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Imelik (08:22)
Libapatriootide hädakisa paisub tänu bluffile!
Alles see oli kui väike ja väeti „grupeering“, keda võime nimetada ka Madissoni ERSP viimseteks riismeteks, said poolele maakerale (Setomaast San Sebastianini ja sealt kuni Toronto „Eesti Majani“) hõisata, et nüüd on Vabaduspartei lõppude lõpuks „patriootide juhtida“. Viimase nimetuse olid isehakanud muidugi enestele ise andnud ja kui meenutada, et „eesti asja“ ajamas olid viieliikmelisest meeskonnast tervelt kaks küll venelased, küll soomlased, siis saame parajalt laiahõlmalise kamba. Vaesekesed punnitasid ja valetasid kõigis mõeldavates ja mõeldamatutes suundades, küll Tartust vaadatuna Toomemäele, küll Tallinna suunaliselt Tõnismäele. Kahjuks jäid mehepoegade ponnistused üürikeseks. Täpselt päeva võrra vähem kui kuu (06.07.2011- 05.08.2011) kestiski selle fantoomerakonna- Vabaduspartei/Põllumeeste Kogu eksistents. Selle jooksul ei suudetud muud kui saadi lahti ühest tüütust juhatuse liikmest (Jevgeni Rjazin) ja vabaneti vähemalt verbaalselt avaldades ja kommentaariumi (www.si.kongress.ee/23.07.11) kirjalikus avaldises mainides ühest oma peapasunast- Veiko Rämmelist aka wäikevemmal aka teoloog aga Rommel aka kes teab mis veel kõik! Mees ise peab aga ennast endiselt sellesse erakonda kuuluvaks! Ja tore oleks kui kogu see kamarilja jääkski oma vabaduspartei liistude juurde, ilma lõpu osata ja ka ilma Eestita. Proovida ju võib ja hulka tööd kah juba selle nimel tehtud. Miks siis mitte jätkata ja hoida oma joont, ikka, ikka lõuna poole, kus hispaania maa....
Peaideoloogiks end pressinud ja viimastel aegadel ka kenneli vastu huvi ülesnäidanud libakodanik, Risto Mikael Teinonen on pehmelt väljendudes kujunemas tänapäeva Eesti Kingissepaks, kord pagus, kord põranda all, aeg annab seletust ja ehk leidub veel mõni erakonnake, kes vajab kõrgesti haritud ja ennekuulmatu isamaatuse armastusega soomlasest „eestlast“...
Alles see oli kui väike ja väeti „grupeering“, keda võime nimetada ka Madissoni ERSP viimseteks riismeteks, said poolele maakerale (Setomaast San Sebastianini ja sealt kuni Toronto „Eesti Majani“) hõisata, et nüüd on Vabaduspartei lõppude lõpuks „patriootide juhtida“. Viimase nimetuse olid isehakanud muidugi enestele ise andnud ja kui meenutada, et „eesti asja“ ajamas olid viieliikmelisest meeskonnast tervelt kaks küll venelased, küll soomlased, siis saame parajalt laiahõlmalise kamba. Vaesekesed punnitasid ja valetasid kõigis mõeldavates ja mõeldamatutes suundades, küll Tartust vaadatuna Toomemäele, küll Tallinna suunaliselt Tõnismäele. Kahjuks jäid mehepoegade ponnistused üürikeseks. Täpselt päeva võrra vähem kui kuu (06.07.2011- 05.08.2011) kestiski selle fantoomerakonna- Vabaduspartei/Põllumeeste Kogu eksistents. Selle jooksul ei suudetud muud kui saadi lahti ühest tüütust juhatuse liikmest (Jevgeni Rjazin) ja vabaneti vähemalt verbaalselt avaldades ja kommentaariumi (www.si.kongress.ee/23.07.11) kirjalikus avaldises mainides ühest oma peapasunast- Veiko Rämmelist aka wäikevemmal aka teoloog aga Rommel aka kes teab mis veel kõik! Mees ise peab aga ennast endiselt sellesse erakonda kuuluvaks! Ja tore oleks kui kogu see kamarilja jääkski oma vabaduspartei liistude juurde, ilma lõpu osata ja ka ilma Eestita. Proovida ju võib ja hulka tööd kah juba selle nimel tehtud. Miks siis mitte jätkata ja hoida oma joont, ikka, ikka lõuna poole, kus hispaania maa....
Peaideoloogiks end pressinud ja viimastel aegadel ka kenneli vastu huvi ülesnäidanud libakodanik, Risto Mikael Teinonen on pehmelt väljendudes kujunemas tänapäeva Eesti Kingissepaks, kord pagus, kord põranda all, aeg annab seletust ja ehk leidub veel mõni erakonnake, kes vajab kõrgesti haritud ja ennekuulmatu isamaatuse armastusega soomlasest „eestlast“...
Kes on Valdo Paddar, kes ka seda kommentaariumi laimamiseks kasutab?
Tegemist on kriminaalse minevikuga tegelasega. Kohtusse ma laimamise pärast teda ei kaeba, sest sealt, kus midagi pole, ei ole võimalik midagi välja nõuda. Soomes elades peksis Valdo oma naist sedavõrd, et kohus mõistis talle vanglakaristuse - sellist karistust Soomes pisirikkumiste pärast ei mõisteta.
Kas Valdo Paddar on eestlane? Ilmne on, et ta ema on. Aga ta isa? Kuna Valdo usub, et isa - keda ta pole kunagi näinud, kelle nime ta ei tea - on vene laevastiku ohvitser (siinkohal meenub Piki Pikksukk, kes tahtis uskuda, et ta isa on mereröövlite pealik...), on isa rahvuselt tõenäoliselt ikkagi slaavi verd.
Tegemist on kriminaalse minevikuga tegelasega. Kohtusse ma laimamise pärast teda ei kaeba, sest sealt, kus midagi pole, ei ole võimalik midagi välja nõuda. Soomes elades peksis Valdo oma naist sedavõrd, et kohus mõistis talle vanglakaristuse - sellist karistust Soomes pisirikkumiste pärast ei mõisteta.
Kas Valdo Paddar on eestlane? Ilmne on, et ta ema on. Aga ta isa? Kuna Valdo usub, et isa - keda ta pole kunagi näinud, kelle nime ta ei tea - on vene laevastiku ohvitser (siinkohal meenub Piki Pikksukk, kes tahtis uskuda, et ta isa on mereröövlite pealik...), on isa rahvuselt tõenäoliselt ikkagi slaavi verd.
Sünnipäraseks nimeks on sel punase admirali viirastuslapsel Elmo Ant (mitte Pipi või Pepu) ja ta antigi kohe varjupaika, hiljem aga järgnes elu kriminaalvangide laagrites mille käigus tursus pepu. Sealt omandatud kogemused maksis Mervi näkku. Kuni sovetlikule vägivallatsejale (nüüd kandis juba nime Valdo Paddar) anti Soome riigilt jalaga peppu - kao kus kurat sovett. Unelmate admiral Kurrunurruvuti maalt välja ei ilmunud, seega maabus Eestis, varastas, võlastus, kulutas kasiinodes, sekka terroriseeris kasuisa ja teenis teenetega kapole piskut elatist - tüübiline lugu?
Mulle on jäänud tunne, et Eestis ei meenuta keegi neid inimesi, kes kakskümmend astat tagasi tegutsesid meie vabanemise nimel. Rootsis toimub suur Baltikumi riigipeade kohtumine, kus lüüakse klaase kokku võidu auks. Tallinnas peetakse Islandi päeva, kes 22. augustil tunnustas Eestit iseseisva riigina. Aga need tollased inimesed tunduvad ajaloost kadunutena olevad.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Imelik (08:22), Lisaks (00:54)
1991. aasta 22. augustil tunnustas Eestit iseseisva riigina ka Leedu!
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: juubeldaja (13:28)
Vaatasin huvi pärast,kus Eesti meedias on veel teadet selle näituse avamisest, aga leidsin, et sõnad "Kodukaitse loomine" ja "21. august 1991 a." praegu üüdistekünnist ei ületa. Ilmselt on asi selles, et võimul olevate parteide juhtfiguurid tegelesid sel ajal oma naha ja varanatukese päästmisega.
ambuja 2011-08-11 16:07:29
Mul tekkis küsimus: milleks oli vaja välisriikidel tunnustada uuesti Eesti iseseisvust kui väidetavalt eksisteeris iseseisva Eesti eksiilvalitsus. Oleks tulnud soovida õnne okupatsiooni lõppemise puhul. Kuid välisriigid tunnustasid uut Eesti Vabariiki, milline oli välja astunud Nõukogude Liidust selle konstitutsiooni põhjal. Ikkagi mingit restitutsiooni ei toimunud. Eelmistest kommentaaridest selgub, et ka Eesti Kongressi valimistel rikuti valimisseadust ja seega Eesti Kongressi otsused olid õigustühised. Mäletan ise kuidas mind registreeriti nn. kodanike komitees. Ei nõutud mingeid dokumente, mis oleks tõestanud minu päritolu. Kõik vormistati minu suulise ütluse järgi ühele papitükile pealegi selliste varesejalgadega, et vaevalt oli minu nimi arusaadav. Kas siis sellisel moel registreeritud inimene on ka juriidiliselt järjepidev Eesti kodanik. Mulle tundus selline registreerimine veidrusena. Ma ei teadnud kelle kätte sattusid minu andmed. Ma poleks olnud nõus, et minu andmetega manipuleerivad teatud väliseesti tegelased nagu hiljem selgus. Mulle oli arusaamatu miks ei kasutatud rahvaloenduse andmeid, kus olid kirjas kõigi sünnikohad ja rahvus. Mulle tundus tollal kahtlane milliste vahenditega rahastati see ettevõtmine. Milleks pidi toimuma mingi alternatiivse võimuorgani valimine kui oli välja kuulutatud suveräänsus ja meie saadikud tegelesid Moskvas iseseisvuse taastamise nimel. Mulle tundus juba tollal, et teatud grupp väliseestlasi tahab riigis võimu haarata ja selleks oli vaja organiseerida Eesti Kongress. See oleks tähendanud vastasseisu tekkimist Eesti Vabariigi Ülemnõukogule, milline valiti demokraatlikul teel. Taheti lõhestada eesti rahvast. Vaadeldes viimase aja sündmusi käib eesti rahva lõhestamine täie hooga edasi. Ühel pool on valitsuserakonnad, teisel pool Keskerakond. Aga vabaduse tõi ikkagi Rahvarinne.
Mul tekkis küsimus: milleks oli vaja välisriikidel tunnustada uuesti Eesti iseseisvust kui väidetavalt eksisteeris iseseisva Eesti eksiilvalitsus. Oleks tulnud soovida õnne okupatsiooni lõppemise puhul. Kuid välisriigid tunnustasid uut Eesti Vabariiki, milline oli välja astunud Nõukogude Liidust selle konstitutsiooni põhjal. Ikkagi mingit restitutsiooni ei toimunud. Eelmistest kommentaaridest selgub, et ka Eesti Kongressi valimistel rikuti valimisseadust ja seega Eesti Kongressi otsused olid õigustühised. Mäletan ise kuidas mind registreeriti nn. kodanike komitees. Ei nõutud mingeid dokumente, mis oleks tõestanud minu päritolu. Kõik vormistati minu suulise ütluse järgi ühele papitükile pealegi selliste varesejalgadega, et vaevalt oli minu nimi arusaadav. Kas siis sellisel moel registreeritud inimene on ka juriidiliselt järjepidev Eesti kodanik. Mulle tundus selline registreerimine veidrusena. Ma ei teadnud kelle kätte sattusid minu andmed. Ma poleks olnud nõus, et minu andmetega manipuleerivad teatud väliseesti tegelased nagu hiljem selgus. Mulle oli arusaamatu miks ei kasutatud rahvaloenduse andmeid, kus olid kirjas kõigi sünnikohad ja rahvus. Mulle tundus tollal kahtlane milliste vahenditega rahastati see ettevõtmine. Milleks pidi toimuma mingi alternatiivse võimuorgani valimine kui oli välja kuulutatud suveräänsus ja meie saadikud tegelesid Moskvas iseseisvuse taastamise nimel. Mulle tundus juba tollal, et teatud grupp väliseestlasi tahab riigis võimu haarata ja selleks oli vaja organiseerida Eesti Kongress. See oleks tähendanud vastasseisu tekkimist Eesti Vabariigi Ülemnõukogule, milline valiti demokraatlikul teel. Taheti lõhestada eesti rahvast. Vaadeldes viimase aja sündmusi käib eesti rahva lõhestamine täie hooga edasi. Ühel pool on valitsuserakonnad, teisel pool Keskerakond. Aga vabaduse tõi ikkagi Rahvarinne.
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Imelik (08:22), Lisaks (00:54), Loen (01:24)
Kommentaar on võetud :
http://www.kesknadal.ee/est/g2...
http://www.kesknadal.ee/est/g2...
Samalt IP numbrilt on siin varem kommenteerinud: Imelik (08:22), Lisaks (00:54), Loen (01:24), Copy-paste (07:20)
Lovely bunch this "newspaper" attracts:
http://www.ekspress.ee/news/pa...
http://www.ekspress.ee/news/pa...
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.