Huvitav kodulehekülg isamaal
Kommentaarid on kirjutatud EWR lugejate poolt. Nende sisu ei pruugi ühtida EWR toimetuse seisukohtadega.
VanemadUuemad
< 1  2  
Anonymous12 Jan 2006 03:35
Huvitav mis krdi õigus on Sinul tulla mulle ütlema, mida mina tean ja ei tea?!?! Mulle pole tõesti vaja ajalugu õpetama hakata! Tundub siiski, et olen Sinust targem ja usun et ka vanem, nii et ole hea ja lõpeta see ilkumine!
Anonymous12 Jan 2006 03:38
Kui oled nii kõva targutaja, siis võiks ehk kokku saada kuidagi ja rääkida silmast-silma?! Anonüümselt ilkumine näitab ju Sinu "tugevat" tarkust ja "väga" suurt elukogemust!
Väike Manituu12 Jan 2006 03:58
Mis kasu sellest siis on kui me kahekesi kokku saaksime? Pealegi ei tuleks sina niikuinii üksinda. Ja sa tuleksid mulle igal juhul kallale. Ma ei vaja su seletusi, seleta kõik ära siinsele lugejaskonnale. Ja Bushi Petkale.
Anonymous12 Jan 2006 03:40
Palun väga vabandust, aga oled tõeline jobu ja tattnokk!!!
Väike Manituu12 Jan 2006 03:55
Lõugamise asemel võiksid parem seletada, mida see 88 teie nimes siis ikkagi tähendab. Ja miks te ülepea niiviisi välja näete nagu näete? Kas ülikonna ja lipsuga või teksades ei kõlba õlut juua või rahvuslikku ideed arendada? Teie väljanägemine pole kohe krossi eestki rahvuslikum kui suvalisel lääne või isegi vene skinheadil. Kõik välismaalaste pealt maha pekstud, isegi rahvuslikkuse idee teiste vihkamise kaudu.
Anonymous12 Jan 2006 04:01
Kahjuks pole ma veel häält tõstnudki ja ütle üks mõjuv põhjus, miks peaks Sulle üldse midagi seletama hakkama?! Sinu arvamus on ju paigas juba enne meid tõeliselt tundmata, aga kui sa ei julge seda näost näkku ölda, vaid ainult nii anonüümselt ja ilkudes, siis võiksid tõesti parem vait olla või omasugustega rääkida!
Väike Manituu12 Jan 2006 04:04
Mis tähendab "arvamus paigas teid tõeliselt tundmata"? Kas sümbolid siis tõesti enam mitte midagi ei tähenda? Miks teil konföderatsiooni lipp leheküljel ilutseb? Teist mõni on sealt pärit või?
Anonymous12 Jan 2006 04:10
Sümbolid on ju toredad asjad, kui Sul on loll nägu ja väike ajumaht, ega Sa siis kohe Lollidemaalt pärit ole!
Väike Manituu12 Jan 2006 04:13
No mida iganes. Veel: teie koduleheküljel on rubriik "asjadest, mis teile pähe ei mahu". Seal on, ilmselt ironiseerivalt, kirja pandud viide Rooseveltile, kes olla öelnud: "Kui eestlastele ei meeldi kommunistid, võivad nad ju Eestist lahkuda".

Kas sa tead, kus me praegu sinuga oleme? Me oleme nende eestlaste poolt loodud ajaleheküljel, kellele kunagi ei meeldinud kommunistid ja kes seepärast Eestist lahkusid.
Anonymous12 Jan 2006 04:24
INIMENE, tule ükskord maa peale!!! See lause oli mõeldud kogu Eesti rahvale ja kuidas Sa kujutaks ette Eesti Vabariiki praegu, kui olekski kõik siit lahkunud?!?! Ja mis puutuvad siia kunagised pagulased ja praegused väliseestlased? Mul on varsti Sinuga seoses tõesti mõistus otsas!
Väike Manituu12 Jan 2006 04:35
siiski: kuidas SINA kujutaksid ette Eesti Vabariiki praegu, kui Nõukogude Liidu ajal poleks selles säilitatud omavalitsust, eestikeelset haridust ja muud juurdekuuluvat? Et selle juurde kuulus ka osade tegelaste kompartei liikmelisus ja osav läbisaamine okupatsioonivõimudega, oli paratamatu hind. Kes pole paindlik, sureb välja või põgeneb.
Anonymous12 Jan 2006 04:43
Põhimõtteliselt olen nõus, aga mitte kõikide jaoks polnud see lihtsalt "osav läbisaamine" kommunistidega. Olid tõsiselt kommunismi uskujad, olid lihtsalt sabarakud ja järgijooksikud, kes tegid kõikide teiste elu põrguks enda pisimagi heaolu nimel, aga olid ka need kes käsi rusikas (kasvõi püksitaskus) ootasid oma aega.
Väike Manituu12 Jan 2006 05:05
Jah muidugi. Käsi rusikas ja püksitaskus hoidnud meeste jaoks on nüüd vist see aeg koitnud, mil nad vabalt demokraatliku valitsuse ja veidigi teist värvi kaaskodanike vastu häält teha julgevad... Demokraatlikus riigis laiamine ja inimeste takkajärgi sildistamine nüüd küll mingi kangelastegu ei ole, kas tead sina mis.
Anonymous12 Jan 2006 04:29
PS! ... et mis puutub siia see, et oleme väliseestlaste netilehel.
Väike Manituu12 Jan 2006 04:32
Ega ma ka ei tea enam, mida sulle vastata või mida sult küsida. Püüan taibata, mis see on, mis sind minust vanemaks ja targemaks teeb... et ma sellest aru ei saa, on niikuinii lihtsalt mu oma lollusest ja noorusest tingitud.
to väike luuser12 Jan 2006 07:17
88 - on hiinlaste õnnenumber ... paistab et sina küll ei ole hinges eestlane, või kui oled, sa soovid et keegi ikka teeb sinu eest, sest sa ise ei oska, kardad, ja teed püksid täis
Väike Manituu12 Jan 2006 07:29
Hiinlaste õnnenumber võib olla 8 või 888, aga mitte 88.
jonnipunn12 Jan 2006 08:09
Rääkisin küll sellistest parteilastest, kes olid kõrgel pulgal, aga ei olnud hinelt ja ka tegudelt suured kommud. Aga muidugi on ju palju loodetud, et sinusugune OINAS üldse millestki aru saab! Hakkad mind juba tõsiselt ära tüütama ja ole hea pane lõpuks oma sahtel kinni!!!
to vl12 Jan 2006 08:04
http://www.feng-shui.eu.com/ad...

Numbers considered lucky

8, 18, 28, 38, 48, 54, 68, 80, 84, 88, 99, 168 & 108 are all good numbers, the reason #8 is so lucky is because if you say the word (patt) it sounds like "faat" which means "prosperity & abundance"
Anonymous12 Jan 2006 08:14
Mängid siin suurt inimõiguslast, aga miks sa seda siis valikuliselt teed ja siin irised ja hingeldad nii et otsaesine märg! Olen kindel, et sa ei julgeks kunagi avalikult ja kindla eesmärgiga suud lahti teha, oledki selline väike visistaja, kes salaja ja anonüümselt lõugu laksutab ja kõva meest mängib!
Anonymous12 Jan 2006 23:57
(Noh, teie ja siinkirjutava EPO härrasmehe eesti kirjakeeleoskus on umbes samal tasemel, nii et võite ühte lauda istuda küll. Väike Manituu.) Ei saa just öelda, et endal kirjakeel väga perfektne oleks, nii et võiks ikka enne mõelda, kui filoloogi moodi kritiseerima hakkad.
Väike Manituu13 Jan 2006 01:31
Ma kirjutangi rohkem kõnekeeles kui kirjakeeles. Isegi kui eesti keeles kirja- ja kõnekeel nii "ametlikult" ei eristu nagu näituseks soome keeles. Aga ka selles kõnekeeles ei tohiks õigekirjavigu olla. Kui jutu sisse satub sõna nagu "tegematta" (näiteks), siis niisugune asi päris juhuslik ei ole.
Peter13 Jan 2006 06:06
Mul on kahju et need komenterijad kellel on tavaliselt nii palju kirjutada Hr. Bushi artikklite kohta on nüüd nii vaiksed, paistab et enamik nendest saavad kirjutada ainult inglise keeles.
88 on tavaline skinheadide tervitus, see tähendab "Heil Hitler!" ja seda hakati kasutama riikides kus natsi aegsed tervitused on keelatud. 18 (Adolf Hitler) ja 14 Words (USA maruravuslaste tervitus) on ka tihti kasutatud skinheadide poolt.
Rahvuslasena olen nõus enamikust selle organisatiooni ideedest aga arvan et see skinhead image ei ole hea idee. Euroopas teevad parempoolsed parteid väga hästi (BNP, Front National, jne.) ja minu soovitus oleks teil niisuguse partei luua või ühineda sarnase parteiga.
Skinheadidest on tulnud niisugune rahvuslaste karikatuur mida meie vaenlased kasutavad pidevalt kõigi Lääne rahvaste vastu. See on väga negatiivne image mis mitte ainult hoiab huvilisi eemale aga toob just neid tüüpe niisuguse organisatiooniga ühinema kelle ainuke huvi on kaklemine ja joomine.


Eesti naine13 Jan 2006 14:27
Minu meelest on see Peeter üks luuser, kellest eesti rahval, Eesti Vabariigil ja ilmselt ka Kanada eestlsel mitte tuhkagi kasu ei ole!
Mats15 Jan 2006 00:35
Kas Peeter põhjustab vihaseid märkusi sellepärast, et ta annab õiget nõu? Mitte ei kiida lolusi järgi?
Wiking20 Jan 2006 00:09
88 kui sümbol Eesti jaoks, peaks igale patriootlikule eestlasele meenutama aastat 1988, paljudele, kes asjas pole olnud, väike selgitus. 1988 aasta oli nn uue ärkamisaja algus. EPOle, mille liige olenga mina sümboliseerib ta aastat 1988. Ajaloovõhikud muidugi leiavad just selliseid sarnasusi, nagu nende silmad näha tahavad. Sellel numbril võib olla tuhat tähendust, meie jaoks tähendab ta seda püha aastat. Ja mis puudutab Eesti ajaloo tundmisesse, siis tundub, et väliseestis on selle õpetamine noortele jäänud lünklikuks. Ei kahtle vanemate inimeste aatekisuses, aga räägime mõned asjad selgeks.

1.Eesti Leegion võitles Eesti Vabariigi taastamise nimel, selles pole kahtlust. Selleks valiti võimalus, mis ainsana tollal oli reaalne. Saksa mundrit kanti iseenesest mõistetavalt. Nimelt hävitas Nõugogude okupatsioon eelnevalt Eesti Kaitseväe täielikult. omandas selle relvad. ladudes olevad vormid hävitatti. "Alasti sitahark käes(ühe Leegionäri sõnad" poleks saanud seda teha. Kanti puhtaid Eesti tunnuseid, Eesti vabadust sümboliseerivat Mõõgaga kätt krae lõkmel ja varrukal SiniMustValget, e siis meie rahvuslikke pühasid värve. Ka Eesti 20.Diviisi tehnika oli märgistatud Eesti tunnustega. Häbi peaks olema kommenteerial, kes seostab võitlust Hitleri vaadetega. Et Eesti mehi autasustatti, see pole mitte häbiasi, see näitab, et neid hinnati kõrgelt. Millest rääkides ajaloolaste ja eelkõige Leegionäride endaga pole sugugi kahtlust. Eesti mees oli läbi ja lõhki oma Isamaa poeg ja austagem seda.

2. Teadmiseks teile väliseestlased. teil õnnestus Läände saada just tänu nendele samadele Eesti Leegionäridele, kes lõpus nähes, et vaenlane murrab läbi teistest kohtadest, mitte Meie meeste poolt sangarlikult kaitstud Sinimägedest. Võtsid vastu otsuse võidelda ennastohverdavalt niikaua kui saab, et hoida rinet, võimaldamaks võimalikult paljudel tsiviilinimestel põgeneda Läände punaterrori eest. Seda tehti verehinnaga. ja see väliseesti noorus, kes seda on unustama kippunud häbistab enda Eesti juuri.

3. EPO riietusstiili kallal vingumine on kuidagi väga väiklane ja väga nõukogudelik. Eks iga inimene käib riides, kuidas talle meeldib. kannab ka EPO ülikondi kui selleks on põhjust. Rahvusvärvide kandmine varrukal on aga auasi, milleks paljude julgus paraku ei küündi. Meie EPO liikmed, oleme alati aega leidnud Eestimaa jaoks, me hingame koos temaga. Oleme kasvanud siin ja siin sügaval on Meie juured. Tunneme oma Isamaa ajalugu ja oleme uhked oma esiisade üle. side nendega pole meil vastupidiselt mõnele siinkommenteeriale kadunud. teed hiitesaludesse ei rohtu meie jaoks.

*Vastupidiselt teistele poliitilistele organiatsioonidele olime ka Lihula mälestusmärgiga, nii selle avamisel, kui ka selle kaitsmisel, käsikäes koos lihula rahva ja T.Madissoniga.

Ja veel.. kutsuks üles kõiki targutajaid võtma osa Eesti taasülesehitamisest. Kommunismi väljajuurimisest jne. Sõnu loopida on ilus, aga võiks olla motiiviks, nagu meilgi EPOs "vähem sõnu, rohkem tegusid", selleks ei laulagi me kiidulaulu, vaid eelistame tegusid.

NB! Ühe kommenteeria, kes esineb väliseestlasena, kommenteerimis kellaajad ei lähe kohe kuidagi Kanada ajaga kokku. Aga eks usse leidub ja pole kommunism ja sionism ka sealpool ookeani teist paljudest mööda jooksnud, nagu näha.

Wiking20 Jan 2006 00:14
*vabandan ka kiire trükimise pärast tulnud vigade pärast juba ette, et mõni silmakirjalik saaks rõõmu tunda:)
Kommentaarid sellele artiklile on suletud.
SÜNDMUSED LÄHIAJAL

Vaata veel ...

Lisa uus sündmus